در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی و سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن

    هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان و سرپرست دیوان محاسبات استان به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در سمنان ، از پروژه های در حال ساخت و پایان یافته این شهرستان بازدید کردند .

    بازدید مشترک مدیران و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و دیوان محاسبات استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سمنان صورت گرفت .

    در این بازدید پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرک کوهسار سمنان ، ۷۲ واحدی اسحاق نبی ، ۹۶۸ واحدی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ، خانه‌های ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان و ۲۰۸ واحدی بهارستان بررسی شد .

    گفتنی است هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    تلاش می‌کنیم با توجه به برخورداری اراضی ایوانکی از موقعیت مکانی مناسب ، قرار گرفتن در بافت شهری و برخورداری از امکانات زیربنایی و روبنایی ، زمین‌ها را به سایر متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهیم .

    |

    وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم عزمی جدی برای کنترل و ساماندهی بازار مسکن و اجاره داشته است که مهمترین اقدام در سال ۱۴۰۰ ، تدوین طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره‌بها با همکاری مجلس شورای اسلامی بود . این طرح در روزهای اخیر بعد از رفت برگشت‌ها برای رفع اشکالات و ...

    |

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش‌های مختلف است و تامین زیرساخت‌های آن به صورت مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می‌شود .

    |

    نظرات کاربران